- Hānau ʻia ke keiki ma waena o ka lā 1 o ʻAukake, 2017 a me ka lā 31 o Iulai, 2018.
- Hoʻomakakoho ʻia nā keiki ʻohana ʻōlelo Hawaiʻi. (HRS 302H(2)).
- Ua hoʻokumu ʻia ʻo ʻAlo Kēhau no nā ʻohana ʻōlelo Hawaiʻi ma ka hale.
Child must be born between August 1, 2017- July 31, 2018.
Children in families of fluent Hawaiian speaking persons may be given preference. (HRS 302H(2)).
ʻAlo Kēhau serves families who have chosen to speak Hawaiian as the first and main language of the home.
Wā Noi Komo (Open Enrollment Period):
- ʻOhana Pūnana Leo & ʻAlo Kēhau (1 o Kekemapa, 2022 - 1 o Ianuali, 2023).
- ʻOhana Kaiāulu (1 o Ianuali - 1 o Pepeluali, 2023).
Current Pūnana Leo & ʻAlo Kēhau families (December. 01, 2022 - January. 01, 2023).
New families (January. 01 - Feburary. 01 2023).
Palapala Noi Komo (Application Form):
- Ua pani ka wā noi komo no nā ʻohana papa mālaaʻo no ka MH 2023-24 i kēia manawa, akā e mālama ʻia ana ka papa kūkali. Inā mau kou hoihoi e noi komo i kāu keiki, e hoʻopihapiha i ka palapala papa kūkali. Ke kaʻawale ka noho, e hoʻokaʻaʻike ʻia ana ia nūhou me ka ʻohana.
- Enrollment period is closed for kindergarten families at this time, however we have started a waitlist. If you are still interested in enrolling your child, fill out the waitlist form. Should a seat become available, you will be contacted.
- Papa kūkali (Waitlist)