- Hoʻomakakoho ʻia nā keiki ʻohana ʻōlelo Hawaiʻi. (HRS 302H(2)).
- Ua hoʻokumu ʻia Ke Kula ʻO Nāwahī no nā ʻohana ʻōlelo Hawaiʻi ma ka hale.
Children in families of fluent Hawaiian speaking persons may be given preference. (HRS 302H(2)).
Nāwahī serves families who have chosen to speak Hawaiian as the first and main language of the home.
Wā Noi Komo (Open Enrollment Period):
- ʻO ka lā 1 o Ianuali a i ka lā 1 Pepeluali, 2023 ka wā noi komo.
- E hoʻopihapiha i ka palapala "Google Form" no ke kāinoa ʻana i kā ʻoukou keiki no nā pae papa 1 a i ka papa 8. Inā loaʻa ke kumu o ka hiki ʻole ke ʻae i ke komo i ka papa i kēia manawa, e kau kona inoa ma ka papa kūkali. Na ke kula e hoʻokaʻaʻike me ka ʻohana ke loaʻa ka lumi.
* Manaʻo: Mālama ʻia ka papa kūkali no ka makahiki kula 2023-24 wale nō.
Open enrollment dates: January. 01 - February. 01 2023.
Complete the appropriate Google Form to enroll your child in grades 1-8. If no seats are available, your child will be placed on a waitlist. The school will contact you upon availability of seats.
* Note: The waitlist status is valid for the current school year 2023-24 only.
Palapala Noi Komo (Application Form):
- Ua pani ka wā noi komo no nā ʻohana pae papa 1-8 no ka MH 2023-24 i kēia manawa, akā e mālama ʻia ana ka papa kūkali. Inā mau kou hoihoi e noi komo i kāu keiki, e hoʻopihapiha i ka palapala papa kūkali. Ke kaʻawale ka noho, e hoʻokaʻaʻike ʻia ana ia nūhou me ka ʻohana.
- Enrollment period is closed for families in grades 1-8 at this time, however we have started a waitlist. If you are still interested in enrolling your child, complete the waitlist form. Should a seat become available, you will be contacted.
- Papa kūkali (Waitlist)